rockworld Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei jå... Etter å så klart ha googlet i østen og vesten gir jeg litt opp. Når jeg skal laste en youtubefilm (etter jeg har trykket på linken, men før jeg trykker play) fryser browseren. Har prøvd Opera, firefox, Ei, Chrome og Safari så har regnet med at det er et tillegg det er noe galt med. Har prøvd å avinnstallere flash og innstallere den nyeste. Det hjalp heller ikke. Noen ideer? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) I hvilket os? Fryser det i alle nettlesere så er det neppe nettleseren. Stikk til firefox, verktøy, options, content , slå av enable java , lukk firefox, restart nettleseren og prøv da. før du legger inn ny flash, så kjør egen uninstaller Endret 10. juni 2010 av War Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Windows 7 Starter 32-bit.. Prøvd alt ovenfor, pluss restart av maskinen. Det merkelige er at det er bare Youtube som tuller, ingen andre streamingtjenester som bruker Flash.. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Merk at youtube har vørt krøllete de siste 2 dagene. Mye loading, hakking og en gang har jeg fått firefox-freez. Youtube har 1 milliard vidninger pr dag, de fikser nok dette fort. Det kan ikke være tilfellet hos deg da det er hele tiden. Endret 10. juni 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå