Gå til innhold

Barn med forskjellig etnisk bakgrunn


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har medieeksamen på skolen. Oppgaven min går ut på mediepåvirkning, hvor jeg skal vise en fiktiv historie. Jeg har valgt å fokusere på rasisme i media og hvordan dette påvirker oss. Historien skal bestå av stillbilder i en film. I den forbindelse trenger jeg et bilde hvor det er barn med forskjellig etnisk bakgrunn som leker eller smiler sammen. Bildene skal kun brukes i forbindelse med eksamen.

 

Jeg vil pointere at dette ikke er juks så lenge jeg nevner for sensor at jeg ikke har tatt bildene selv, og jeg har tillatelse til å bruke det. Filmen kommer til å være såpass omfattende at dette skal gå greit.

 

Jeg har helst lyst til å ta bildet selv, men dette kan bli vanskelig å arrangere fordi det er snakk om barn. Jeg må ha foreldrene sin tillatelse til å ta bilder av dem, derfor kan jeg ikke bare gå til en barnehage eller en skole. Det er også dårlig med bekjente på dette planet. Selvfølgelig kommer jeg til å prøve å få tatt bildet selv, men som sagt, det kan bli vanskelig.

 

Er det noen som kan hjelpe meg? Kanskje du vet om en bra "stock foto side", eller om du har noen bilder selv?

 

Jeg har søkt på Deviantart.com og http://www.sxc.hu/ uten hell. Kanskje jeg bare har søkt feil ord?

 

Jeg må ha bildet/bildene før søndag morgen, men aller helst så fort som mulig. Jo flere av de samme to barna, jo bedre.

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...