Sej91 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei! Skal kjøpe meg bil for første gang til høsten (etter jeg har hatt sommerjobb). Lurer på om det er noen som har god erfaring eller et bra tips til valg av første bil. Bilen bør ha et greit utseende og litt motor Bør ikke være så altfor dyr i drift. Har ikke så veldig greie på bil så håper det er noen her som kan hjelpe meg På forhånd takk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ingen flere kriterier? hvilken prisklasse tenker du deg? Lenke til kommentar
Sej91 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Ingen flere kriterier? hvilken prisklasse tenker du deg? vet ikke helt, opp til 40-50 da jeg vil handle anlegg for resten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Spørs jo litt hva du selv ligger i "greit" utseendet. Har likevel noen forslag du kan se på: Mitsubishi Galant Ford Focus - blir fort kule med rett farge og noen felger, veldig høy kjøre komfort Honda Civic Sedan Saab - generelt, 9-3, 900, 9000, finnes 9-5 og, men ofte mye kjørt Gidder ikke og finne noe mer før du spesifiserer litt mer hva som ser greit ut. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22662534 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå