TLady Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei Lurer på om det er noen her som kan hjelpe meg med et lite problem, som jeg nå ser blir bare større og større... Hmrf... Jeg skal bort i ferien og være borte i 4 uker. Jeg har en liten gullfisk og lurer på hva jeg skal gjøre? Har tenkt å få noen til å passe den, men det er vanskelig å frakte fiskebollen osv på bussen.. Jeg kan heller ikke ta den med meg der jeg skal! Kan fisken leve med langtidsmat i 4 uker? Det er sånne pinner som løser seg opp. Tenkte å ringe en dyrebutikk senere i dag, men ville bare høre om noen her inne har noen tips Takk for svar! Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 dyrebutik, eller frakta den i plastpåse till en som kan passa den. alternativt spola ner den og köpa en ny för 50:- när du kommer hem? =) 2 Lenke til kommentar
TLady Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Vil helst ikke drepe fisken :/ Syns det blir for dumt. Vet jeg kan ta fisken i en pose, men jeg er på en eller annen måte nødt å få med meg glassbollen. Hvis den knuses er jeg jo screwed uansett....!! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hiv fisken i en pose. Vannet i bollen tømmer du ut, og et håndkle eller noe inni. Så ruller du håndkle/bobbleplast/avispapir (osv...) rundt og hiver den i en bag. Så tar du fisken i hånden og hiver deg på bussen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ta fisken i en pose med vann i fra bollen. Ta også vare på vannet i bollen, da det inneholder rette verdier ol. Man skal aldri skifte alt vannet på en gang. Når du kommer hjem kjøper du deg et akvarium på 200 liter, noe mindre enn det er ikke annbefalt til gullfisk. Så kjøper du deg noen flere gullfisker, da dem er sosiale fisk som trives i hverandres selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå