NavStar22 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Rigistry booster reklamerer på nettet VG-reklamen http://flash.vg.no/annonser/2010/uniblue/VG.no.Framed.jpg Programmet: http://www.liutilities.com/products/campaigns/adv/rb/vg/mpu/ Er ikke det ordentlig skittent triks av registry booster å ha stor reklame på VG, med link til programvaren og alt den kan gjøre. Der får man inntrykk av at det er gratis, men når man har innstalert den og scannet datamaskinen, så viser den at man har masse farlige feil, men man må kjøpe programmet for å få rettet opp flere enn bare en bitteliten del av de! Er sånt lureri lovlig? Jeg lot meg ikke lure, men tenker det er mange som blir skremt og ikke tør annet enn å kjøpe programmet. Jeg tror også registry booster overdriver kraftig om systemfeilene. Min maskin er oppegående og grei, men får jo inntrykk av at den er ordendlig syk etter scannet! Endret 10. juni 2010 av jkrist Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Dette er skikkelig useriøs praksis som du selv sier. Jeg tviler på at det er ulovlig da programmet ikke endrer på noe på maskinen, men det er nå engang sånn at det er lov å bruke det man har fått utdelt i toppetasjen og styre unna slike lurerier. Men jeg vet om flere som har kjøpt slike programmer mer eller mindre i panikk noe som er litt dustete da man kan få bedre software gratis hvis man gidder å lete litt. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Dersom den dikter opp feil, så skulle jeg tro det var ulovlig, men det er uansett en ganske skitten måte å drive butikk på. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sliter med dette programmet der jeg jobber. Er enormt mange som er blittt lurt til å kjøpe dette. Selv om det bare er et par ufarlige coockies dem har, så forteller programmet dem om at det er skummelt. En annen sak er jo at register scanningen er såpass lite avansert.Man ikke kan spesifisere bra nok, noe som resulterer i at registeret kan bli ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå