Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med å få den opp! ;(

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, jeg har et lite problem. Jeg har aldri vært noen damemagnet, var mobbeoffer deler av ungdomskolen og hadde derfor dårlig selvtillit, men det bedra seg på slutten. Jeg har aldri hatt dame, jeg hadde aldri kysset noen før jeg var 17 år eller noe, da begynte selvtilliten min å stige, ihvertfall rundt jenter. Før husker jeg at jeg siklet etter alle de deilige jentene og ble steinkåt bare av ei snasen rompe. Når jeg rundet 18 fikk jeg endelig debutert, i fylla riktignok, vi hadde sex flere ganger men var i fylla hver gang. Jeg så ikke noe særlig spessielt i jenta, men jeg fikk ihvertfall sex så jeg var fornøyd, og hun var jo egentlig ganske pen. Men dette gjorde noe med meg, jeg følte meg plutselig bra, jeg følte at jenter synes jeg var digg, og det er helt sykt hvor mye flere damer jeg klarte å dra etter dette og det gikk bare oppover og oppover. Jeg legger ikke ann på jenter heller, så det må være noe med utstråling eller noe som bedret seg. Etter dette har jeg ihvertfall fått meg 15-16 jenter uten å jobbe for det, det siste året, men for ei stund siden møtte jeg ei jente jeg med engang merket at det var noe spessielt med, jeg følte hun var way out of my league, hun var dritpen, sexy, utadvendt og blir sjekket opp av noen samme hvor vi går. Vi rotet litt et par uker, men det skjedde aldri noe og vi endte opp som venner. Vi var venner et halvt års tid, og jeg var helt sinnsykt tiltrukket av henne, en klem fra henne var nok til at jeg var klar som et egg ihvertfall. Uansett så tok vennskapet vårt en helomvending nå for ei liten stund siden, vi har alltid sovet mye med hverandre og slikt men vi har vært straight på at vi bare er venner og at det aldri kommer til å skje noe. En kveld hun skulle sove hos meg merket jeg at hun var litt mer kosete enn vanlig, lå og holdt rundt meg, strøk meg på magen og slikt. Jeg tenker bare, hva faen skjer nå, men er sammtidig sykt glad inni meg fordi jeg hadde siklet etter denne jenta leenge. Hun setter seg oppo meg og begynner å tørrpule litt før hun spør om vi skal ha sex, vi diskuterer litt men kommer frem til at det hadde vært en god ide hvis vi kunne være pulevenner. Jeg takket jo selvfølgelig ja, men her kommer problemet mitt. Når vi først skulle ha sex klarte ikke jeg å få den opp??? Og det er ihvertfall ikke fordi jeg ikke er tiltrukket av henne, fordi jeg synes hun er sinnsykt attraktiv og alt det der og jeg har alltid fantasert om henne, men når jeg først var i situasjonen klarte jeg ikke å få tankene på rett sjøl og få den jævla tissefanten til å fungere. Jeg har delvis hatt problemer med det tidligere, men da har det vært i fylla og jeg har alltid regnet med at det var grunnen, men denne gangen var jeg klin edru og jeg hadde ikke sjanse. Jeg får jo flere sjanser, og det var ikke sånn veldig flaut fordi vi er såpass trygge på hverandre, men jeg vil ikke at det skal skje igjen og det er jeg litt nervøs for. Jeg er jo sinnsykt tent på jenta, men alikevel så bare gikk det ikke, kan jo ikke slite med dårlig potens i den alderen jeg er i nå? Jeg sliter ikke med å få den opp på egenhånd liksom, og jeg tror ikke det var fordi jeg var nervøs eller noe heller, fordi jeg ikke følte meg nervøs. Noen tips? Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er homo, men det er jo jenter som tenner meg! ;( Jeg klarte å få den opp sånn halveis noen ganger, men når jeg fikk den inn i henne ble den helt slapp etter en stund så sex fungerte rett og slett ikke :\

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • Opprett ny...