migestian Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som vet om det går an å få tak i denne laptopen: MSI Notebook GX740 17" WSXGA+ i5-430M 2.26G Alle norske nettbutikker jeg har funnet den, så er den ikke forventet på lager før om 3 uker. Hvis noen vet om noe sted man kan få tak i den litt kjappere så hadde det vært ypperlig Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Står at den er forventet inn her 13.06som er 3 dager til. Men jeg ville ikke tatt det for god fisk. Du kan jo ringe de for å høre om det stemmer. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 GX740 er tross viftestøy og varmeproblemer en rimelig populær maskin, mye pga prisen. Så hvis du vil ha en slik så bør du bare legge inn en bestilling like godt først som sist da jeg tipper at de fleste butikkene som har denne har en solid backlog på dem. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 GX740 er tross viftestøy og varmeproblemer en rimelig populær maskin, mye pga prisen. Så hvis du vil ha en slik så bør du bare legge inn en bestilling like godt først som sist da jeg tipper at de fleste butikkene som har denne har en solid backlog på dem. Ja jeg skjønner. Jeg har lest litt mer reviews av den nå, og har bestemt meg for å droppe den pcen av nøyaktig de grunnene du sa, støy og varmeproblemer. Dere har ikke noe tips til en annen laptop rundt 10.000kr (ikke max) som har OK gaming performance og med 15" skjerm? Jeg har sett litt på denne: http://www.amentio.no/Avdelinger/PCogServere/ASUS/ASUS_Computer_International/ASUS-G51Jx-SX264V---Core-i5-430M-_-226G51JX-SX264V-1075649.aspx Noen som har noen erfaring med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå