Dr. Chaos Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Når du hører slike kommentarer fra folk rundt deg så er det best å drive med bevisst undertrykkelse av de inntrykkene du får. Lær deg å ha et upersonlig og objektivt forhold til det, så går alt mye bedre. I stedet for å svare noe kan det fungere like bra å bare gå samtidig som du kanskje himler med øynene og/eller rister på hodet. Det fungerer vanligvis ikke med vittige kommentarer på idioter da flertallet eller den manglende intelligens enten drar hele kommentaren ut av kontekst eller ikke skjønner den, samt at de sannsynligvis kommer med en kommentar som passerer som meget bedre. Hvis det derimot er snakk om et individ eller færre personer, kan det fungere dersom kommentaren er vanskelig å manipulere på en slik måte at den ikke lenger er vittig. Vold vil bare øke spenningene mellom dere og er ikke til å anbefale. Du vil risikere parade og juridisk forfølgelse i tillegg til at du nedverger deg selv ved å ty til slike brutale og enkle midler.* *Selvforsvar kan du derimot ty til. Endret 18. juni 2010 av Crash Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 En opptatering han sier "Same" jeg sier "Jævla søring" 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ta med reinsdyret ditt på skolen og be det nappe penisen hans. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Bra du oppdaterte, har lurt på hvordan du løste dette lenge nå. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 tisser du han i ansiktet blir han vel sint? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Du kan jo si til han at det er større sannsynlighet for at han er same da det bor flere i oslo/sør norge enn i nord norge. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Folk fra Helgeland i Nordland er gjentatte ganger blitt frikjent etter å ha kalt politiet for både «hestkuk» og «trekuk». Dommerne har lagt vekt på at «hestkuk» og «trekuk» anses for å være en del av dagligtalen i nordnorske dialekter, skriver Aftenposten. Jau! Hva vil TS si nå da? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 hva jeg vil si nå? jeg vil si "Verden er ganske rar " Lenke til kommentar
krangel Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Er du større, mindre eller like stor som han "jævla søringen"? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Han er større en meg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 En opptatering han sier "Same" jeg sier "Jævla søring" Heftig. 2 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 En opptatering han sier "Same" jeg sier "Jævla søring" Heftig. draama lizm Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 En opptatering han sier "Same" jeg sier "Jævla søring" Reagerte han i det heletatt? LOL. Hvis du skal åpne kjeften og si noe som ikke er fornuftig, så må du dra deg selv i penisen og finne på noe bedre. Høres ut som noe oppspinn en 1. Klassing har funnet på... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Han reagerer men han gjør ingenting. Det er seriøst men tydeligvis så er han en pingle har flere ganger flydd på han Endret 30. mars 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Han reagerer men han gjør ingenting. Det er seriøst men tydeligvis så er han en pingle har flere ganger flydd på han Slå han hardt i trynet flere ganger. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ser du ikke at det er fsx som har flydd på han flere ganger? Om fsx går fysisk til angrep på fyren, har jeg ingen sympati for fsx. Vold løser alt. Heia. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Fsx vil få min sympati uansett, dette er David mot Goliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå