Cpt Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her er jeg: Natteravn. Kommentarer mottas med takk . Sånn jeg har forstått det er Strength det jeg bør satse på; da med Fury som talent. Moro å prøve noe nytt, litt irriterende å vente på rage, men går jo greit om man dreper mange etter hverandre. Det er ikke noe pet eller minion (kalte en minion til en for onion ved en feiltagelse; falt ikke helt i god jord...) eller noe når man spiller Warrior; ikke sant? Gå for Arms-specc og få deg en 2-h. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Her er jeg: Natteravn. Kommentarer mottas med takk . Sånn jeg har forstått det er Strength det jeg bør satse på; da med Fury som talent. Moro å prøve noe nytt, litt irriterende å vente på rage, men går jo greit om man dreper mange etter hverandre. Det er ikke noe pet eller minion (kalte en minion til en for onion ved en feiltagelse; falt ikke helt i god jord...) eller noe når man spiller Warrior; ikke sant? Gå for Arms-specc og få deg en 2-h. Grunnen til at jeg har gått for Fury er at jeg leste på Wowwiki (?) at det var best for PvE. Og jeg spiller jo bare solo (er PvE og solo det samme??). Bør jeg bytte til Arms i min situasjon? Hva er en 2-h? En ting til jeg lurte på; fins det noe for Warrior som tilsvarer Hunter-evnen track beast (og andre track-evner)? Merker det kunne vært godt å ha! Endret 11. juni 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 PvE er at du spiller mot mobs, bosser, gjør instancer, dungeons eller raids. Player vs. Environment. Soloing er PvE, men PvE er ikke nødvendigvis soloing Slik jeg har forstått det er Fury best for PvE, dog krever det egentlig at du bruker to one-handere (to two-handere etter lv. 60). I levelen du er i nå har det meste minimalt å si, selvfølgelig. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Slik jeg har forstått det er Fury best for PvE, dog krever det egentlig at du bruker to one-handere (to two-handere etter lv. 60). I levelen du er i nå har det meste minimalt å si, selvfølgelig. Jeg bruker nå dagger og shield; bør jeg heller ha en dagger/sword/mace til? Og i så fall hvorfor (vil gjerne lære litt også...)? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Du burde gå arms med en two-hander, fordi i den levelen du er i nå, så har du minimalt med hit-rating, noe du trenger for å gjøre skade, du trenger ikke så mye hit som arms som du gjør med fury. Fury blir best til PvE når du når end-game, men til og med da er ikke fury bedre enn arms før du har fått skikkelig gear. Skal du nå først gå fury, anbefaler jeg swords i begge hender. Går du arms er øks det beste med poleaxe-specc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå