Gå til innhold

Beste rase/klasse-kombinasjon for melee?

Anbefalte innlegg

Hei! :)

For øyeblikket spiller jeg med en Night Elf Hunter, det er gøy; uten tvil. Men man blir jo litt nysgjerrig på andre klasser i spillet også.

Derfor lurte jeg på om noen kan gi meg noen gode rase/klasse-kombinasjoner når jeg vil være god i nærkamp. Jeg er interessert i å gjøre mye skade, men ønsker ikke å heale i særlig grad. Ønsker en karakter som er råsterk i nærkamp rett og slett. Jeg liker en enkel spillestil, og en masse spells og healing er ikke helt tingen for meg. Jeg spiller også kun solo, men kommer nok til å prøve dungeons osv. etterhvert. Men utgangspunktet er altså solo-spilling.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Human pga expertise med weapons og Every man for himself elns eller kanskje gnome til rogue for det er jo alle. Men racials blir endret med Cataclysm så velg heller den rasen du liker best. Orc er også kjempebra men hvis du alt er alliance så vil du vel ikke skifte med det første.

Lenke til kommentar

spørs litt på hvilken faction du skal være.

hvis du er Horde så er Troll rogue eller Orc/Troll fury warrior det beste.

hvis du er Alliance så er det vel Human rogue eller Dranei warrior som er det beste? (litt usikker på ally siden)

paladin er da ganske bra også.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar. :)

Jeg holder meg til Allience regner jeg med. Siden jeg har en liten forkjærlighet for elfs; hvordan gjør de seg som Warrior?

de er da forholdsvis bra de også :) men hvis du holder på masse solo så er ikke racials så viktig. bare ta den du synes ser best ut.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt litt med min nye karakter; en Night Elf Warrior (klarte ikke å kutte ut night elf :blush: ).

Og du verden for en forskjell fra hunter. En irriterende forskjell faktisk. Jeg er så vant til å skyte ned alle som prøver å stikke på slutten av kampen at nå står jeg bare å ser på at de løper sin vei....helt til jeg husker at jeg må løpe etter...

Syns på en måte at ting er mer kronglete nå, men så har jeg ikke spilt mer enn 6-7 level med warrior, så jeg får gi det litt mer tid. :)

Lenke til kommentar

"bare", den tok jeg ikke helt, har noen andre noe bedre? ;p

Troll har nice racial til casters da.

hmm vet ikke helt :p men Dranei har da 1% mere hit rating, det er da litt bra for DW classer ihvertfall.

er human selv tho :p

Lenke til kommentar

hmm er ikke Human racials bare pvp trinket og 3 expertise med mace/sword?

(og 3% spirit og 10% mere rep)

Én ekstra trinket slot når man er i pvp liksom. Det er ikke "bare bare". I tillegg til dette har de 10% mer rep, er klart hvilken race Blizzard liker best.

Lenke til kommentar

hmm er ikke Human racials bare pvp trinket og 3 expertise med mace/sword?

(og 3% spirit og 10% mere rep)

Én ekstra trinket slot når man er i pvp liksom. Det er ikke "bare bare". I tillegg til dette har de 10% mer rep, er klart hvilken race Blizzard liker best.

tenkte på pve :) men ja, den pvp trinketen er ganske nyttig på noen bosser.

Endret av prez
Lenke til kommentar

Her er jeg: Natteravn. Kommentarer mottas med takk :hmm: .

Sånn jeg har forstått det er Strength det jeg bør satse på; da med Fury som talent. Moro å prøve noe nytt, litt irriterende å vente på rage, men går jo greit om man dreper mange etter hverandre. :)

Det er ikke noe pet eller minion (kalte en minion til en for onion ved en feiltagelse; falt ikke helt i god jord...) eller noe når man spiller Warrior; ikke sant?

Lenke til kommentar

Draenei for +1 hit! ;D

Jeg spiller ikke annet enn night elf, draenei og blood elf... og i verste fall gnome siden de er så søte xD

Men sånn helt ærlig, å være draenei for den bonusen har sine fordeler det, og. Du trenger iallfall aldri mase om å få draenei i gruppe 4 for eksempel *nod nod*

Lenke til kommentar

Har alltid vært horde, for noen mnd siden gikk til alliance, var 99% sikker at dranei 1% hit var raid wide, så jeg tok nightelf priest :p Tok rimelig feil men, er bare be RL plasere meg til group med draneis hvis jeg lacker hit, ingen no stort problem0.

Shadowmeld er grei også den, har sine fordeler i PVP og PVE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...