Gjest Strudelsøten4427 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har godt i samme klasse som en jente i to år nå, å ikke hatt mange føreleser for henne. Men plutselig for et par dager siden ble jeg forelsket i henne. Pratet litt med henne før, men ønsker nå å bli bedre kjent. Hvordan bør jeg gå fram? Har lagt til henne på MSN, men tror ikke hun bruker den så mye. Skal begynne i 10. etter sommerferien. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har godt i samme klasse som en jente i to år nå, å ikke hatt mange føreleser for henne. Men plutselig for et par dager siden ble jeg forelsket i henne. Pratet litt med henne før, men ønsker nå å bli bedre kjent. Hvordan bør jeg gå fram? Har lagt til henne på MSN, men tror ikke hun bruker den så mye. Skal begynne i 10. etter sommerferien. Begynn å flørt med henne. Dette gjør du med øyekontakt, at du fokuserer på henne og berøring. Altså, f.eks. når dere prater sammen så knuffer du henne på skulderen når hun gjør narr av noe. Dette må gjøres fordi hun må få signaler om at du liker henne. Dereter prøv å snakke med henne på MSN og inviter henne ut eller hjem til deg. 1 Lenke til kommentar
SmileTime Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er ikke lurt å flørte vilt og hemningsløst. Start med å snakke om ting du, og henne, liker. Enten via msn eller face to face. Ikke spill noen du ikke er. Vær ærlig, og deg selv. Hvis du har fetisj for dinosaurer kan de utelukkes, men det er viktig å ta interesse for henne. Hvis hun er god på noe, si det, hvis hun ser bra ut, si det. Hvis dere bor like ved, spør om hun vil gå tur med deg. Eller hvis hun sier at hun kjeder seg, ta en tur bort kanskje? (dette er hvis dere har snakket sammen) Ikke press på det kyss eller berøring, men etter en stund, kan alt begynne med en klem. Lenke til kommentar
digernes Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Du kan jo alltids begynne å snakke med henne! Dere går jo trossalt i samme klasse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå