# offline Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Trenger andres meninger om hvordan det er å navigere på siden, om den er oversiktlig etc. Er siden vond å se på? Er layouten helt på jorde? osv osv ... Kom med tips, jeg trenger det http://kelu.smugmug.com/ Har delt opp i flere kategorier som dere ser. home er home; forsiden. akam, der alle galleriene for treff og utfordringer ligger some view er diverse natur, landskap osv. close view er makro, blomster, insekter , natur osv photowalks & travel inneholder gallerier fra ferie, fototurer utenom akam etc. film er analog delen ved å trykke på banner teksten kommer man til låste gallerer. Disse galleriene er for meg og familie etc. home/forsiden viser de 12 siste opplastede bildene og 4 utvalgte gallerier. Ikke bry dere om bildene, de er crap uansett. Har ikke startet med å skjule de som er værre enn crap ennå. Endret 10. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kan du se om boksene hadde passet bedre med en avrundet kant? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Tenker du på thumb tingen ? Vet ikke om det er mulig. Edit: Skjønner hva du mener nå... Endret 10. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Mente de 2 hovedboksene på forsiden. Det burde være mulig da? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Det er sikkert mulig hvis man kan CSS eller hva det nå heter. Jeg bruker det smugmug har tilgjengelig. Jeg ser det er mulig å forandre farge på boksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå