Kymera Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Har titta i noen timer og finner ikke svar på dette spørsmålet. Har prøvd å installere Flip4mac, men det fungerte heller ikke. Jeg har fått selve filmene inn i frontrow, men når jeg spiller det av er det verken lyd eller bilde. Vet at det har vært store problemer med quicktime og AVI, men når det står at AVI støttes så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke fungerer. Håper noen av dere vet råd. Er stor film entusiast, nettopp kjøpt min første mac og drømmer om å sette meg til rette i god stolen, bla gjennom frontrow og velge blant filmene jeg har iuten at det skulle bli noen problemer. Må være nopen der ute som har klart å finne en vei rundt derre? Takker på forhånd. Endret 10. juni 2010 av Kymera Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Avi er bare en kontainer som kan inneholde mange typer av codec av lyd og videoformater, f.eks divx, wav, mp3 osv. Jeg kan ingenting om mac, men i windows/linux ville jeg prøvd å finne ut hvilket format filmen og lyd er av og nedlastet de nødvendige kodekene. Men mulig ting er annerledes med mac? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Last ned Perian som er et absolutt must mtp. filmavspilling på Mac. Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Last ned Perian som er et absolutt must mtp. filmavspilling på Mac. Funker perfekt! Takk :D Lenke til kommentar
mathos Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Slenger meg på og sier takk til Dassen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 du må være gal som bruker frontrow i steden for Plex Lenke til kommentar
Kymera Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 du må være gal som bruker frontrow i steden for Plex Hva er plex? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Plex det er helt genialt, prøv det du kommer til å elske det Endret 14. juni 2010 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå