SaitekQ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 På vår skole blir vi trekt i morgen og på fredag. I morgen blir valgfagene trekt, og de som blir trekt skal framføre på mandag. De som blir trekt i de andre fagene blir trekt på fredag, og de skal framføre på tirsdag. Da får vi altså mer enn 48 timer på å forberede oss, er det lov? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ikke vet jeg. Feigt er det iallefall Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sånn hadde jeg det også i 10. klasse. Fikk fag og oppgave på fredagen også hadde vi eksamen på tirsdag. Det er 48 hverdagstimer som gjelder, så det er fullt lovlig å gjøre det over helga. Kanskje litt urettferdig for dem som bare får 2 dager, men sånn er livet. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hos oss ble det slik at noen fikk lengre tid ja... Lenke til kommentar
Noes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Helg(lørdag og søndag) telles ikke som forberedelse tid. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sykt det der. Men uansett så synes jeg 48 timer er overflødig Jeg brukte i alt 7 timer på å forberede tekst, powerpoint og andre ting, samt å lære manus. Og jeg fikk 6. (Tysk - muntlig) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) nybb: Det e sykt bra! 6 på tysk muntlig er en umulighet. Endret 9. juni 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jo tusen takk! Men, med god jobbing, og intenst øving på uttale (noe jeg kunne ganske godt fra før) så er det ganske oppnåelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå