nor50 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Finnes det ikke hubber for eSATA? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er bare å google så finner du. Latskapen lenge leve Fant f.ex her: datakjeden.no 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Er bare å google så finner du. Latskapen lenge leve Fant f.ex her: datakjeden.no Det gjorde jeg og jeg fant og den. Men så du det som stod på siden??? "Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt." Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Sto det ta kontakt med diskusjon.no? :!: 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Sto det ta kontakt med diskusjon.no? :!: jeg ler meg ihjel... Trodde ikke Norge var så full av idioter. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 At det er mulig, prøv og send en epost til datakjeden.no da vel. De har jo skrevet at du kan ta kontakt for og finne ett lignende produkt. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 At det er mulig, prøv og send en epost til datakjeden.no da vel. De har jo skrevet at du kan ta kontakt for og finne ett lignende produkt. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt Jeg har fremdeles et produkt bestilt og betalt derfra i fjor jeg ikke har fått, så jeg står over! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det gjorde jeg og jeg fant og den. Men så du det som stod på siden???Hm, nei det gjorde jeg ikke. Derimot skulle du ha informert om dette i første post dersom du faktisk har vært inne på den aktuelle siden. Slik unngår man unødige poster som egentlig ikke er relevant for den opprinnelige problemstillingen. Ser ikke ut som om noen andre har dette produktet. Kan du klare deg med eksternt esata-kort istedet? Siste løsning blir nok å bestille f.ex herfra. Nb: kan ikke bekrefte eller avkrefte om dette er et seriøst foretak. Bør sjekkes før bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå