Mr. Rallycross Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skjedd meg to ganger nå... Fjernet hele spillet første gang, og installerte på nytt... Da funket det en stund. Får absolutt ikke stort bilde igjen... Dette gjelder kun multiplayer... Noen råd?... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skjedd meg to ganger nå... Fjernet hele spillet første gang, og installerte på nytt... Da funket det en stund. Får absolutt ikke stort bilde igjen... Dette gjelder kun multiplayer... Noen råd?... Alt + Enter? Lenke til kommentar
Mr. Rallycross Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Prøvd det og... Funker ikke... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Prøvd det og... Funker ikke... 1) Skru opp oppløsningen til samme som du bruker i Windows 2) Kjør spillet i Fullscreen, ikke Windowmode. ALT+Enter skal funke tror jeg, om ikke så kan du rote i config fila (vet ikke helt hvilken. Der setter du r_Fullscreen til "0" iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå