Caddy Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg følger nå denne guiden HER, og har nå smashet alle billboardsa i Palm Bay Heights, Downtown Paradise og Harbor Town... Trodde jeg.. Det står at jeg mangler 1 i Harbor Town. Jeg har dobbeltsjekka at alle på lista er smasha. Hva nå? Blir det aldri no morro bil på meg som følge av smashinga? Edit og løst: Litt for kjapp. Harbor Town South Bay Og Harbor Town Rockridge Cliffs er fremdeles Harbor town. Misforstod der ja. Endret 9. juni 2010 av Caddy Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 har du prøvd å finne noen andre kart og se om kartene er like ? det kan hende det er kartet ditt som er feil Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lurer på om det var i Harbor town det siste billboardet var når jeg manglet et. Det var et som var gjemt oppe på toglinja, så hvis du kjører litt nordover også følger du sporet sørover, så tar det en sving østover og der skal det være et skilt som du kan ta. Du følger bare skinnene litt lengre bortover til et sted der du kan hopp opp så er det bare å kjøre tilbake igjen og ta det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Om du tar en kopi av savegamen din å flytter den over på en usb stick, så kan du laste denne opp på burnoutparadise siden å få ett detaljert kart tilbake som vise hvor alt du har bommet på er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå