Marissa Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hi, som bruker kinesiske mobiltelefoner? Fortell meg hva er din erfaring med kinesiske mobiltelefoner. Fortell meg hva er din erfaring med kinesiske mobiltelefoner. Jeg vil kjøpe K988. Hva synes du om denne mobiltelefonen. Eventuelle andre gode forslag? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Må du ikke finne på det er søppel og skjer det noe med den så er det kjørt for å si det mildt.. Lenke til kommentar
_slave_ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei! Jeg ville også holdt meg unna denne type vare. Ser veldig ofte kinesiske "Iphone" eller "HD2" etterligninger som ikke kan sammenlignes med originalen. En gjennganger blandt disse er elendig byggekvalitet, dårlig kamera, tryggfølsomhet som er helt utdatert og elendig batteritid... Men det finnes selvfølgelig unntak fra disse. Det er gjort mange tester av disse og noen funker helt greit - men ikke noe mer enn det. Garanti og kjøpsrett må du uansett se langt etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå