affe90 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei, alle! Fikk konstatert kyssesyke i midten av april. Da hadde jeg notert meg følgende maksløft: Markløft: 195 kg Benkpress: 110 kg Daværende kroppsvekt: 95 kg Høyde: 193 cm Hvor lang tid tror dere jeg trenger for å komme tilbake der jeg var? Følte jeg virkelig var i slaget før jeg måtte gi meg. Har planer om å sette i gang nå utover i juni. Hva er best å praktisere? Lett styrke kombinert med løping (for vektreduksjon)? Eller kjøre på med styrke for å få meg tilbake der jeg var, får så gå ned noen kilo? Tro meg, fått på et par unødvendige kilo etter et par usunne måneder. Beklager om dette var dårlig formulert, men har litt dårlig tid akkurat nå.. Tusen takk på forhånd. Jørgen Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Kroppen din har sin egen hukommelse over hva den har vært kapabel til, så å trene seg opp til samme nivå går normalt veldig fort. Jeg har selv erfart dette etter mange come backs hvor jeg har hvert fraværende fra trening i flere år men etter kun få uker har kunnet benke oppimot samme nivå som jeg var før. Dette avtar jo selvfølgelig med alderen og jeg tror ikke det vil være like kjapt i den alderen jeg er nå som da jeg var i tyve og tredve åra. Endret 9. juni 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå