ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har endelig fått min t610, og er veldig fornøyd. Men jeg har et problem som jeg lurer på om det er noen der ute som vet svaret på. Jeg har lastet ned noen midi-filer og spill til min pc. Hvordan får jeg overført disse til telefonen ved å bruke datakabelen..? Håper på snarlig svar. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hmm.. Til min Nokia var det bare og dobbeltklikke på det programmet som de spillene er,var SIS filer på min Nokia.. vet ikke åssen det er på SE.. :smile: Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 det ene spillet jeg har er en .mpn-fil.. vet ikke hvordan jeg skal få overført den til telefonen via min datakabel? . Det samme gjelder midi-filene som jeg lastet ned fra http://myt610.com . Er helt rådløs. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 hmm med datakabelen veit eg ikkje heilt... men med Blåtann så er det i allefall bare og høgreklikke og velge send til så kjem T610 opp som eit valg. Det går fint i allefall. Det bør jo gå med kabelen også. Har du prøvd og installere programma som fulgte med på cd'n da? Har foresten ein kabel her også, kan jo teste! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har ikke testet det selv da jeg burker Bluetooth, men burde vel funke med Christersson SendFile. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Har prøvd å høyreklikke på filen ja, men kommer ikke opp noe valg som gjelder t610. har installert programmene som fulgte med på cd. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Hva er Christersson SendFile? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har prøvd å høyreklikke på filen ja, men kommer ikke opp noe valg som gjelder t610. har installert programmene som fulgte med på cd. Ikke det jeg mener. Last et program som heter SendFile fra Christersson. Jeg brukte det programmet til å sende ting til t68 med kabel før jeg fikk bluetooth. Har ikke testet det på T610, men skulle tro det funker med den også. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Hvor finner jeg programmet Sendfile? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 www.clubsonyericsson.com har mye bra linker og downloads. http://www.clubsonyericsson.com/software/c...on_sendfile.zip Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Takker og bukker!! Lastet ned Sendfile, og det fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 mye koster datakabelen til T610? siden man ikke kan upgrade SE telefoner selv så har jeg egentlig ikkeno bruk for den, siden laptopen min har IR Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Kjøpte den på komplett.no for litt over 300 kr, en såkalt RS232-cable. har ikke infarød på pc, så må klare meg med kabel. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Fyflaaate! 300 kr for ein sånn data kabel? Flåeri! det verste er jo at man kan mekke det sjølv! Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Noen som vet hvordan overføre bilder tatt med kameraet på tlf til pc gjennom kabel? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ThoSan, sikkert mulighet for å "åpne T610" som ei mappe på PCen med et program. Cornel : hvordan mekke en sånn en selv ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 øh... nei... det er jo bare og måle på pinnene det... Klart det blir jo hobby kobling deluxe!... men vis du er flink med henda så bør du få det til. Problemet blir vel kanskje interfacet til telefonen under... men tilkoblingspunkta er jo ikkje så små, så burde gå. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Høres kult ut å mekke en sånn en, men jeg foretrekker Bluetooth adapter jeg Finnes det noe turtorial til dette, eller kan du lage en ? Holder på å lage en mobilside så må få med meg dette her :smile: Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 jeg prøver igjen.. Er det noen der ute som vet hvordan man kan overføre bilder fra tlf til pc via kabel. Eller går det bare å sende dem i mail til seg selv? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det tror jeg faktisk ikke går med kabel. Du tabbet deg litt ut når du kjøpte kabel i stedet for å legge 200kr til på bordet og få en bluetooth adapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå