ken8 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har nå fått prøvd både Navigon og TomTom på min iPhone og jeg syntes Navigon hadde best kart. Jeg likte også hvordan jeg kunne peke på kartet og navigere dit jeg pekte, for det er ikke alltid jeg husker gatenavn. Så total opplevelsen med Navigon var bedre, MEN fotoboksvarslingen i Navigon er jo verdiløs. Hvordan kan jeg få Navigon til å varsel om at fotoboks om 100m og ikke 1.000meter før varsle om at jeg kjører på en farlig vei?? Nesten så jeg gir TomTom en sjans i gjen hvis det ikke er mulig å få bedre fotoboksvarsling på Navigon? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Navigon gir en helt riktig varsling når det gjelder fotobokser: "Vær forsiktig, farlig veistrekning." Dette kan ikke endres. Fotobokser i Norge er, stort sett, oppsatt på steder hvor det har vært mange ulykker, kjøres uforsvarlig fort. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Er også mange plasser det er satt opp for å tjene penger også, feks i Vålerengatunnelen. Så å få en varsling der fotoboksen står er altså ikke mulig i Navigon. Da tror jeg det blir TomTom i stedet gitt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjøring over fartsgrensa er å kjøre uforsvarlig fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå