*F* Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei! De siste dagene har jeg hat et problem med Youtube. Hver gang jeg skal se en film så bufrer den bare i det uendelige. Lar jeg den stå å bufre i 10 minutter har den kanskje kommet 4 sec ut i filmen. Dette er jo noe som ikke er som det skal være. Sitter på en 10 mbps fiber linje fra los og alt går krapt, både surfing, torrents, skype, spilling og alt annet jeg gjør. Men nå er det denne youtube greia. Den bare står og står og vil ikke spille av. Prøvd forskjellige nettlesere og forskjellige PC-er, det funker bare ikke. Noen tips? gå via en Dlink DIR-825 om det er intressangt Nå har jeg latt en film bufte i overkant av en halvtime, sikkert nermere en time. den er kommet 4 sec ut i filmen.... Prøver og laste ned en film, og som dere ser, det går ikke akkurat raskt det heller..: Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Merkelig. Slik er det faktisk her også. Bruker sikkert 20 min for å loade en hel film. Når jeg prøver og laste ned via keepvid, så bruker den 40 min på å laste ned 150 mb. Samt har jeg meget god linje. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har kikket litt rundt og fant en side hvor det skyldes på en bug i Flash Player. Du kan lese selv her, If you have a problem playing Flash video. Om det funker aner jeg ikke men det kan være verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Har jo prøvd i både IE og Opera da... og flere PC-er, samt på mobiltelefonen. Og andre flash video sider fungerer fint. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Som sagt, det er kun ett forslag og jeg har ingen anelse om det har noen effekt, men beskrivelsen på problemet er jo relativt lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå