henke35 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har sett Evo, men tar vel tid om den kommer for det norske markedet. Noen som vet om HTC tenker på å komme med en virkelig designperle med Android? Tar gjerne imot linker som omhandler HTC-nyheter... Lenke til kommentar
power Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tviler på at EVO kommer til det norske markedet, den kjører ikke med GSM og vil derfor ikke fungere i mobilnettene her. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hadde vært herlig med en mobil med hd2 designet og android ja. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hadde vært herlig med en mobil med hd2 designet og android ja. Veldig enig. Sitter med Desire, som jeg er veldig fonøyd med utenom designet. Lenke til kommentar
henke35 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hadde vært herlig med en mobil med hd2 designet og android ja. Veldig enig. Sitter med Desire, som jeg er veldig fonøyd med utenom designet. Tror jeg har bestemt meg for å vente, tipper det kommer en europeisk versjon om ikke så lenge. HD2 er bare en perle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå