Gå til innhold

ArTiiC søker clanmedlemer. [PS3]

Anbefalte innlegg

Hei,

Me er ein gjeng på 6 stk, ein gruppe beståande av 12-16 åringa. Me driver ein del privat match, og er generelt ein "sniperclan." Men også andre våpen så klart!

Spele gjelder såklart MW2!

Me søker 3 stk, alderen bør ikkje vere høgare enn 20 år.. Og ikkje under 14 år. Lag ein god søknad til meg, så skal me i clanen vurdere det. Er du godkjent der, får du ein tryout. Vår tryout består av;

-Privat Match, sniper og vanlig. Blir 2v2 og oppover der ein spectater deg.

-Me sjekker stats såklart. Prøv å vere i pluss, det er alltid ein fordel.

-Public game. Du må kunne klare noko lunde å snipe- og bruke andre våpen skikkeleg. Bør ikkje vere ein nabb.

Me har meldt oss inn i Game Battles (GB) og det blir kanskje NPL i seinare tid. Så, me vil ikkje ha inn folk som berre søker folk som berre trenger folk å spele med, men folk som vil "satse" litt på det.

I søknaden bør du skrive litt om deg sjølv, kva du driver med osv..

Skyper er eit must!

Mvh.

Pop-fiske

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hei, jeg er lett med i en sniper/******klan.

JEg HEter SniperEple på ps3n og sniper som sagt jevnlig. er driiit god på hardscope, og dragshotZ. har spillt i flere klaner før, og har også god erfaring fra NPL PS3 og XBOX.

K/D: 1.72 synkende.

ingame tid; Ca 13 døgn.

Alder: 17, 654 år. hvis jeg skal runde det ned til nærmeste hele tier blir det 17, 654 - 0,654; som blir 17 år igjen. Lol.

jeg Rusher mye med ump, ak o.l

liker å snipe fort, og mange i slengen. er meget god med ak og fmj som er favorittvåpenet. har også mye erfaring fra cod 4, ca 16 døgn ingame. håper dere gir meg en Real tryoutZ snartZ! Love From TheSniPeREpleZx-xx

PS! PSN iD; SniperEple + xEple + xMaGiiSK - lykke te med addinga! see yahh Bro`s! Gleder meg til TruOuT Man, og jeg har Miiiik!!

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...