Gjest Gueststar...mann17 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hadde en aktivitet med en jente nylig. Og etterpå er det noe jeg lurer på. Hvis man IKKE har blitt penetrert eller penetrert andre, men bare blitt slikka på kjønnsorganet (av alle ting. var ikke inne i munnen hennes engang), er man fremdeles jomfru da? Jeg mener jeg fremdeles er jomfru da men jaja... Lenke til kommentar
jevli Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sånn rent teknisk sett er du vel fortsatt jomfru, men oralsex er jo sex det også. Så jeg vil si at du ikke er jomfru lenger. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det kommer egentlig helt opp til deg Men JEG ville sakt du fortsatt er jomfru Lenke til kommentar
Gjest trallala Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 onani er jo sex det også så da mistet du jomfrudommen nok for maange år siden Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Haha, du er jomfru til du har hatt samleie vaginalt, og hvis det var mørkt i rommet er du jomfru til du har gjort det med lyset på, først da kan du være 100% sikker på at du har truffet riktig Endret 10. juni 2010 av SaintInTheCity 8 Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Slenger en stemme på jomfru. Mister ikke jomfrudommen av handjobs og blowjobs etc. etter min mening. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du har hatt sex (oralsex) - du er ikke jomfru. Du har ikke vært inni henne - du har ikke hatt sex - du er jomfru. Er en definisjonssak. Spør du meg er du jomfru enda. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 rent fysisk vil jeg si du er jomfru. Jeg rekner jomfrudommen til gutter "forsvinner" ved ett samleie. Men der er min mening da.. Også kommer det jo helt ann på hvordan du selv ser på det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er vel med det som så mye annet. Er du i tvil, så finnes det ikke tvil - Du har ikke hatt sex. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Om man skal være ekstremt mer pirkete er ikke gutter jomfru i det hele tatt. Jenter/kvinner er jomfruer Det er vi som sitter med hymen mellom bena som må brytes/utvides. En jomfru er en seksuelt uberørt kvinne. Men dagens definasjon av jomfru er en som aldri blitt penetrert eller foretatt penetrering, mens ikke jomfru tilsier at man har blitt penetrert eller foretatt penetrering. Konklusjon: Du har hatt sex, men du har ikke hatt samelie. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Definisjonen på "virgin" er ein person som ikkje har hatt "sexual intercourse". "Sexual intercourse" er definert med følgande tekst: sexual intercourse Coitus between humans. Sexual union between humans involving genital contact other than vaginal penetration by the penis. Sexual intercourse = genital contact other than vagina penetration by penis = oral sex Konklusjon: Du er ikkje jomfru. Endret 11. juni 2010 av Zeph Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Folk pleier å sidestille "Har du pult?" med "Er du jomfru?". I den sammenheng vil jeg kalle deg jomfru. Kan bli litt kleint om du forteller kompiser du ikke er jomfru, så ved en seinere anledning kommer det frem til at det bare innebar slikking av penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg