Pop-fiske Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Cakez; Eg prata med TMWH, det har eg vel sagt.. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Til dere som sendte meg melding på PSN i dag, sorry for å ikke svare, men har vært til fra og på PS3 i dag. Er klar for tryout nå hvis det er mulighet. Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Til dere som sendte meg melding på PSN i dag, sorry for å ikke svare, men har vært til fra og på PS3 i dag. Er klar for tryout nå hvis det er mulighet. Blir nok på søndag Lenke til kommentar
KeyboardzMosquito Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) slettet Endret 20. juni 2010 av KeyboardzMosquito 1 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hei, ville gjerne blitt med i klanen og jeg vil ''satse'' litt i det. Jeg har gamebattles account og NPL har jeg veldig lyst til og bli med i. Jeg kan sånn noenlunde spille som sniper tenker jeg, men gjør det da mye bedre med vanlig våpen, går alltid ann og bli bedre fordeom 1.42 har jeg i kill/death ratio for øyeblikket. Håper jeg kan få en tryout PSN: ImJoacim4Life Endret 3. august 2010 av ImJoacim4Life Lenke til kommentar
BigNekk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sorry for og skuffe deg. Men vi er desverre ferdig med tryouts for lenge side.. Men du blir den første vi tar kontakt med når vi trenge flere Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sorry for og skuffe deg. Men vi er desverre ferdig med tryouts for lenge side.. Men du blir den første vi tar kontakt med når vi trenge flere Ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå