Jesstra Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hei! For ca. en uke siden tok jeg piercing i navelen. Det har gått helt fint til nå, med rensing osv. I dag begynte jeg å klø litt smått, nå er jeg "rød" rundt piercingen og det klør veldig. Han som tok piercingen sa at jeg ikke skulle bruke andre rensemidler enn den jeg kjøpte, det heter aniseptic solution. Har jeg fått infeksjon? Hva skal jeg gjøre? Endret 9. juni 2010 av Jesstra Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Hei! For ca. en uke siden tok jeg piercing i navelen. Det har gått helt fint til nå, med rensing osv. I dag begynte jeg å klø litt smått, nå er jeg "rød" rundt piercingen og det klør veldig. Han som tok piercingen sa at jeg ikke skulle bruke andre rensemidler enn den jeg kjøpte, det heter aniseptic solution. Har jeg fått infeksjon? Hva skal jeg gjøre? Vil anta at det er infeksjon på gang. Anbefaler deg å ta kontakt med lege snarest. Bedre med en tur for mye til lege, enn en tur for lite Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Og hvis det skulle vise seg å være infeksjon og legen ber deg ta ut piercingen, så bytt lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå