odri1 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei, har lest igjennom mange tråder og klarer ikke helt konkret å få svar så prøver meg med en tråd. Info om planlagt tur: Mandag 23. August - mandag 31. agust. 2 kompiser på guttetur Fly: Kristiansand - København - New York t/r, ca 5000,- Som veldig mange andre så sliter vi å finne et bra hotell ettersom det er så mange og fordeler/ulemper med stort sett alle. Hotellet må ha ok standard, altså vanlig hotellrom med eget bad. Trådløst internett er også rimelig viktig. Overnattingsbudsjetter er ca 8 - 10 000 for et dobbeltrom 7 netter. Foretrekker å bo så sentralt som mulig, altså i nærheten av Time Square og Empire State building. Eller hvis dere har et annet område å anbefale så tas det imot med takk. Har funnet 4 hoteller i den prisklassen og lurte på om disse er noe å velge og hvis ikke linke noen andre. - .numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=23-08-2010&hotelId=163823&validate=false&destination=New+York%2C+New+York%2C+Forente+Stater"]Thirty Thirty Hotel - .numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=23-08-2010&hotelId=143951&validate=false&destination=New+York%2C+New+York%2C+Forente+Stater"]Bentley Hotel - .numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=23-08-2010&hotelId=134540&validate=false"]The Pod Hotel - .numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=23-08-2010&hotelId=217460&validate=false&destination=New+York%2C+New+York%2C+Forente+Stater"]St. James Hotel Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hei Jeg har vært i NYC et par ganger og første gangen bodde jeg på Thirty Thirty og det var OK. Men andre gangen var hotellprisene økt noe voldsomt så da bodde vi heller i Long Island City som ligger rett over East River. Folk syter om at en ikke bør bo ute av Manhattan man det funket utrolig bra å bo i Long Island City - med subway var det kun to stopp til Manhattan og linjen gikk rett til Times Square, the Macy's etc. Her er reisebrevet fra vår andre tur http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er generelt sent enten dyrt eller fint. Haha. Og du må slå fra deg at sentralt er Times Square. Et ukes subway kort koster nesten ingenting, og det må man jo ha. Det er subwayer overalt, de går hele tiden og du bruker null tid. Så lenge du bor på Manhattan så ER det sentralt. Jeg har bodd i East Village (13th street) og på west 95th. Subway rett utafor døra som bruker henholdsvis ca 2 & 4 min til 42nd, altså Times Square. Så se andre steder så detter prisene drastisk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Bodde for ett år siden på et greit hotell, Comfort Inn Manhattan, midt mellom Time Square og Empire State building til 100$ inkludert frokost, internett, safe og alt av skatter. Man trenger ikke bo langt uti perifierien om man klarer seg med et greit 2-stjerners hotell. Endret 13. juni 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå