Gjest Slettet+981723478 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som kan hjelpe? Da jeg er den som eneste fra Norge som studerer ved skolen min her i Sverige, så er det jo litt "ekstra" å snakke om med lærere og andre her, og etter lange og interressante samtaler med en av lærerene her, så blir jeg fortalt at han faktisk i sin ungdom var med i et relativt kjent rockeband siden føre The Beatles og holdt på i den perioden, før han senere trakk seg tilbake, mens resten av bandet fortsate. De hadde vel plateutgivelser og i Norge, om jeg ikke husker veldig feil. Bandet blir/ble omtalt som det beste rockebandet uten noen ordentlig hit her i Sverige Bandet hadde visstnok et relativt stort publikum i Norge; Oslo, Lillestrøm og Kongsberg (eller var det Kongsvinger?) Er det noen som har noe om/på dette bandet? Historier, Bilder, Plater eller noen andre godsaker fra dette liggende? Noen som i det hele tatt har hørt om det? Hadde vært dritkult å kunne vise noe, eller fortelle noe som han ikke har fortalt, men som jeg har funnet ut "helt på egen hånd". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå