Kaksa Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Eg skal på seiltur i ei uke til sommeren. Uten tilgang på 220V lading.. Lurer eg på korleis eg skal få min Motorola t720 og mitt Canon Ixus v3 til å vare heile ferien? Begge tinga har 3,6V Lithium batteri. men på motorolaen er det fire "poler" som er merket slik + [pol][pol][pol][pol]- Kva er kva? er dei to borteste +? men, på Ixus er det bare tre poler igjenn. To er merket, den i midten er ikkje merket igjenn. Viss eg tar med meg et 6V/12V batteri og kjøper ein motstand (kva skal motstanden ver på?) kva poler skal eg bruke? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 kommer vel litt an på hvor stor strøm batteriladeren leverer. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 output på motorola sin lader: 5.9V 400mA Regner med at det er ca. det samme på laderen til Ixus. Kanskje eg burde bare kjøpe bil-lader? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 1. Ta med et fult oppladet bilbattei. 2. Kjøp en slik Vips, så har man 220volt. Bare sleng på ei padde så lader du mobilen, digicam og eventuelt laptop samtidig := Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 + [pol][pol][pol][pol]- + jord jord - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå