jaasland Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ny PC med 1 TB harddisk. 64-bits Windows 7. Vurderer å partisjonere, for enkelt å kunne ta backup/restore av C-disken, uten å miste data (som lagres på den andre partisjonen). Generelle tanker omkring dette? Noe jeg bør være obs på? Hvor mye plass bør jeg sette av til OS og programmer? Noen som har erfaring med Partition Wizard Home Edition? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Partisjonering gjøres enklest og vanligst inne i installsjonsprogrammet. Man må minst ha 50 - 60 GB til C. Kommer jo an på hvor mye programmer man installerer, men vil anbefale 100 GB. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Merk at skal du partisjonere hoveddisken din og ha windows på den må du gjøre dette før du instalerer windows Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Merk at skal du partisjonere hoveddisken din og ha windows på den må du gjøre dette før du instalerer windows Eller så gjør man det under Windows installasjonen... http://samfunn.myhken.com/?p=915 Minst stress å gjøre det slik, tar ikke mange minuttene heller. Bare et par klikk. Endret 13. juni 2010 av myhken Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Var vel egentlig det jeg mente, bare ordla meg "dårlig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå