Razorlight Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hallaisen. Ser etter en el-gitar som jeg skal bruke mest for morsomhets skyld, men kan hende det blir noen "performances". Gidder ikke å gå opp på 4-5,000 for en gitar. Har sett på denne: http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=4841&artno=105016 Er jo oppsiktsvekkende billig, men kan jo fort være bra likevel. Noen som har prøvd den? Vet om noen som har den? Takk! Lenke til kommentar
Stamnes92 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har prøvd en veldig lik, og jeg må si at jeg ble imponert! Til den prisen er det en kjempegitar^^ Then again, en Epiphone blir aldri en Gibson men jeg råder deg til å slå til:) Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Har prøvd en veldig lik, og jeg må si at jeg ble imponert! Til den prisen er det en kjempegitar^^ Then again, en Epiphone blir aldri en Gibson men jeg råder deg til å slå til:) Haha. Har testa en Gibson i butikken til 4SOUND. Bare å prøve den er priceless! Men å kjøpe den, da blir den ikke like priceless.. Edit: Hvilken forsterker foretrekker man? Må gå an å "vrenge" lyd og div. efekter. Endret 9. juni 2010 av oyzteinr Lenke til kommentar
Stamnes92 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hehe ;D Rolan cube-serien er gode forsterkere til en ikke alt for stiv pris. Har selv denne: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1074 Var litt dyrere når jeg kjøpte den, men jeg er kjempefornøyd og har aldri hatt noen problemer med den, verken lydmessig eller av andre årsaker^^ Endret 9. juni 2010 av Stamnes92 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Epiphone er utrolig mye gitar for pengene! Finner du en Epiphone gitar du liker er det bare å slå til! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 +1 for Epiphone og Cube. Du kan også sjekke ut Squier (undermerket til Fender). Lenke til kommentar
Majjuus Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Reis å prøv den da vel Kjøpte forsåvidt gitaren min på 4sound. (supreme black bull) billig med forsterker. Er veldig fornøyd med butikken og servicen : ) Gitaren er for dårlig jorda (min altså), men ikke noe å gjøre med det, uten at det koster en masse penger. Fornøyd uanett! Endret 21. juli 2010 av Majjuus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå