jummus Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg lurte på om noen kunne svare meg hva virkelighetens natur vil si? Skal sammenligne religionene buddhismen, kristendommen, islam og sekularisme og da skal jeg finne virkelighetens natur i hver av dem, men blir litt vanskelig når jeg ikke vet hva virkelighetens natur står for... Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Denne tråden hører vel til i skolehjelp, og kan vel nesten uansett garantere deg at definisjonen er å finne i Livssynsboka di Lenke til kommentar
jummus Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Denne tråden hører vel til i skolehjelp, og kan vel nesten uansett garantere deg at definisjonen er å finne i Livssynsboka di ups, la ved feil. Jeg har lett i religionsboka, det er det som er problemet se Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum. Prøv ihvertfall å se etter ett litt mer passende sted å poste slike ting neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå