GSAA Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Strøk i matte R2 i år. Jeg mener selv at jeg fortjener 2 men jeg kan ikke gjøre noe med det nå. har ellers gode akrakterer, ca 4,5 i snitt om man ser bort fra matten. Hva skjer iom at jeg stryker? Får jeg ikke vitnemål? Kan jeg ikke komme inn på universitet/høyskole? Jeg valgte (dessverre) realfagslinjen, betyr det at jeg må ta opp igjen matte eller et annet realfag? Har følgende timeantall: VG1: 842 VG2: 896 VG3: 841 De ekstra timene i VG2 skyldes at jeg hadde fire valgfag. Et av disse fagene var internasjonal engelsk (140 timer). Også R2 er 140 timer. Betyr det at jeg kan stryke R2 på vitnemålet? Hvor mange timer må man ha per år/til sammen? Håper virkelig ikke at jeg har kastet bort tre år... Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Regner med du bare kan ta opp igjen det ene faget, f.eks som privatist. 1 Lenke til kommentar
GSAA Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Regner med du bare kan ta opp igjen det ene faget, f.eks som privatist. Jeg skal studere økonomi, derfor trengs altså ikke R2-matte. Stemmer det at R1 (jeg fikk 2) vil si S1 + S2? Kan jeg ta f eks markedsøkonomi og matte R2 slik at markedsøkonomi blir lagt til på kompetansebeviset/vitnemålet og karakteren i R2 endres dersom jeg står på privatisteksamen? Lenke til kommentar
GSAA Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg skal studere økonomi, derfor trengs altså ikke R2-matte. Stemmer det at R1 (jeg fikk 2) vil si S1 + S2? Kan jeg ta f eks markedsøkonomi og matte R2 slik at markedsøkonomi blir lagt til på kompetansebeviset/vitnemålet og karakteren i R2 endres dersom jeg står på privatisteksamen? Noen som vet? Trenger helst svar i kveld... Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvis du har nok timer trenger du åpenbart ikke R2.. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 OMG MEN DA TRENGER HAN DET ÅPENBART. :)))) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Regner med du bare kan ta opp igjen det ene faget, f.eks som privatist. Jeg skal studere økonomi, derfor trengs altså ikke R2-matte. Stemmer det at R1 (jeg fikk 2) vil si S1 + S2? Kan jeg ta f eks markedsøkonomi og matte R2 slik at markedsøkonomi blir lagt til på kompetansebeviset/vitnemålet og karakteren i R2 endres dersom jeg står på privatisteksamen? Ja til alt. Og hvorfor faen tok du R2 hvis du ikke trenger det og fikk 2 i R1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå