Lemongrass Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Patrick Evra - Carles Puyol - Nemanja Vidić - Sergio Ramos Hva mener dere? Endret 9. juni 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) daniel alves eller maicon isteden for ramos,, altså du kan ikke pute inn spillere fordi de er gode eller kansje dine favortispillere.. bare tenk på hvor mange titler alves har vunnet i siste 4 åra, mens ramos har vunnet kun to 3.. eller maicon som vant nettop treble . du må jo ta med de som har klart å vinne, og spillt en viktig rolle .. Endret 9. juni 2010 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vidic blir jo svimmel bare han ser Torres. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vidic blir jo svimmel bare han ser Torres. :!: Vidic spiste Torres levende sist gang lagene møttes. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Evra - Vidic - Ferdinand - O'Shea Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Maicon - Puyol - Terry - A.Cole Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Vidic blir jo svimmel bare han ser Torres. :!: Vidic spiste Torres levende sist gang lagene møttes. Veeel, den var litt drøy. Var på tide at Vidic faktisk klarte å holde seg på beina når han møtte Torres, men ellers blir han svimmel av å ha blitt gjort til rundingsbøye av Torres. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Vidic blir jo svimmel bare han ser Torres. :!: Vidic spiste Torres levende sist gang lagene møttes. Veeel, den var litt drøy. Var på tide at Vidic faktisk klarte å holde seg på beina når han møtte Torres, men ellers blir han svimmel av å ha blitt gjort til rundingsbøye av Torres. Liverpool mot Manchester United supporter, kjenner den altfor godt Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Evra-Pique-Vidic-Maicon Det er en knallsterk forsvarsfirer. Maicon vinner foran Alves, Pique tar plassen framfor Puyol(trenger den beste spillende midtstopperen sammen med Vidic). Vidic tar plassen i sterk konkrurranse av Terry, mens Evra har Marcelo og Abidal bak seg. Endret 11. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Evra-Pique-Vidic-Maicon Det er en knallsterk forsvarsfirer. Maicon vinner foran Alves, Pique tar plassen framfor Puyol(trenger den beste spillende midtstopperen sammen med Vidic). Vidic tar plassen i sterk konkrurranse av Terry, mens Evra har Marcelo og Abidal bak seg. Men alves er best.. si meg bare to gode grunner til hvorfor maicon over alves.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fordi han scorte et herlig mål i CL? Nei ikke vet jeg. Aldri hørt om Maicon i store sammenhenger før han scorte det målet. Følger heller ikke med på italiensk fotball, så jeg vet ikke hvor god han er. Alves var jo omtalt som en av verdens beste inntil Maicon ut av intet snek seg forbi. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Evra-Pique-Vidic-Maicon Det er en knallsterk forsvarsfirer. Maicon vinner foran Alves, Pique tar plassen framfor Puyol(trenger den beste spillende midtstopperen sammen med Vidic). Vidic tar plassen i sterk konkrurranse av Terry, mens Evra har Marcelo og Abidal bak seg. Men alves er best.. si meg bare to gode grunner til hvorfor maicon over alves.. Maicon har også gode offensive kvaliteter. Han setter i gang angrep og kommer til sjanser selv, løper mye på høyresiden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Alves - Puyol - Terry - A. Cole Ikke mye som hadde kommet seg gjennom det her, gitt. Mulig Terry og Puyol blir litt for like, og at en litt mindre, kjappere midtstopper burde erstattet en av dem. Ferdinand i toppform f. eks., men hvis man ser på årets sesong vet jeg ikke hvem det skulle vært. Lenke til kommentar
louisami Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Maicon - Lucio - Terry - A.cole Lenke til kommentar
YayaToure Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Patrick Evra - Carles Puyol - Nemanja Vidić - Sergio Ramos Hva mener dere? Cole - Ramos - Chiellini - Alves Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 syntes Inter sin forsvarslinje er ganske så solid. Hvis jeg skal lage min egen må det blir noe slik: maicon - lucio - puyol - cole Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Evra - Vidic - Pique - Maicon Ikke mye som har kommet forbi her nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå