Gå til innhold

Kjøring uten førerkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tipset politiet.

Edit: Å si "la han holde på" er like idiotisk som å være den dåsemikkelen som har laget tråden.

Herrejesus. Han vil jo forstå at han ikke kan holde på lenge med dette uansett. Men noen må jo bare leke politimester og passe på at alle andre holder lovene her i landet. Du er sikkert helt perfekt selv og gjør aldri noe ulovlig.

Du har/er sikkert vært ung en gang du og.

Lenke til kommentar

Jeg kjører ikke. Hadde jeg gjort det hadde jeg aldri kjørt over fartsgrensa, folk som gjør det er noen jævla idioter alle som en, og alle skulle mista lappen.

Jeg skjønner poenget ditt, men det du sier er jo egentlig at de fleste billister i Norge er idioter? Det er fåtall i Norge som faktisk holder fartsgrensa, og de som gjør det blir gjerne "hatet" i traffikken.

I tillegg må man jo leve litt, det er ingenting som tilsier at det skjer en traffikkulykke selvom du bryter fartsgrensen, selvom det øker sjangsen.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det er en ting å kjøre i 90 i 80-sona. Det er noe annet å være seksten, kjøre bil, og kjøre i 120 i 50-sona.

Og ja, jeg synes til en viss grad de fleste bilister er idioter. Det er i hvert fall en idiotisk ting å gjøre.

Edit: Man kan leve så mye man vil for min del, når man befinner seg et sted der man ikke setter andres liv i fare.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Har tipset politiet.

Edit: Å si "la han holde på" er like idiotisk som å være den dåsemikkelen som har laget tråden.

Herrejesus. Han vil jo forstå at han ikke kan holde på lenge med dette uansett. Men noen må jo bare leke politimester og passe på at alle andre holder lovene her i landet. Du er sikkert helt perfekt selv og gjør aldri noe ulovlig.

Så du mener at altså at siden han er en "unge", så har han en unnskyldning for å holde på slik som han gjør?

En annen ting..

Kan man ikke påpeke andres feil, selvom man ikke er perfekt selv?

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Jeg kjører ikke. Hadde jeg gjort det hadde jeg aldri kjørt over fartsgrensa, folk som gjør det er noen jævla idioter alle som en, og alle skulle mista lappen.

Du hadde aldri kjørt over fartsgrensa nei? Det sa jeg og da jeg drev med kjøretimer for noen år siden. Oooops...

Har tipset politiet.

Så du mener at altså at siden han er en "unge", så har han en unnskyldning for å holde på slik som han gjør?

En annen ting..

Kan man ikke påpeke andres feil, selvom man ikke er perfekt selv?

Nei, men det er fjollete å leke moralens vokter på et forum. Dessverre er det en del av de her inne som er alt for glad i denne leken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Er det ikke bedre at han får en real smell nå, istedet for at han fortsetter med bil og litt større og raskere kjøretøyer og ender front i front med en annen bil og tar livet av seg selv, passasjerer og en uskyldig familie??

Er temmelig sikker på at om han nå får denne smellen så er det ganske lite sannsynlig at han går på den igjen..

Tviler på at det er kjempekult å være den eneste i kameratgjengen er uten førerkort i lang tid og må hentes/leveres overalt eller satse på kollektivtrafikken, men det er virkelig velfortjent.

Dessuten tyder det ikke så veldig med blodomløp mellom øra å "skryte" av det på diskusjon.no, heller da, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

jeg har lest litt av denne tråden (hele side 1 og skumlest side 2) og jeg er enig i all moralpreiken men er og enig at politiet ikke kommer til å lese her av seg selv. det er da 190 000 medlemmer så hvem vet om noen av de er politi

jeg vil heller aldri sett han bak et ratt noengang fordi det handler veldig mye om sikkerheten til både meg og deg og alle andre der ute au.

jeg syntes det er bra at visse folk får en moralpreik over slike ting som dette fordi det er ikke slik man skal holde på. man er ikke tøff om man stikekr av fra politiet og man er ikke tøff for å kjøre 120 i 60sone.... man er idiot i skallen og burde aldri hatt lappen

av og til så må man leke moralens vokter selv om man ikke liker det fordi det er blodi8g alvorlig det her. med å dra fram moralen i en slik trå som dette mot trådstarter så lærer han og andre og man kan redde liv og man kan redde mange fra å sitte i gjeld for livet eller lignende.

@trådstarter

foreslår du bare legger alt av motorer bak deg og klarer deg med trøsykkel til du er voksen nok til å beherske motorkrefter

Lenke til kommentar

Greit at han er en idiot av dimensjoner, og burde tenke over hvordan han kjører før han evt. tar lappen på bil.

Men jeg synes fortsatt det er litt ræv å sende anmeldelse til snut. Mulig gutten prøver å tøffe seg litt og skryter på seg noen km. Vi får vel håpe det. Så kanskje han lærer av alt dette moralpreiket vi holder på med nå ;)

Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen her som forstår at noe en bruker (som ingen helt kan vite hvem er, eller hvem som har opptrått i dens navn) skriver på et internettforum ikke vil medføre straff i seg selv..? Hvem som helst kan finne et brukernavn og et passord, og deretter skrive et eller annet tullete på et forum som dette.

Dere må gjerne leke politi og røver, men det kommer neppe til å føre til noe som helst.

Lenke til kommentar

Karen er et rasshøl - ja. Men ved å "spore"(som dere kaller det) IP-adressen til karen, finner jo politiet (etter at de har fått en rettslig kjennelse) hvem som var registrert på den IP-adressen på det gitte tidspunktet. Dvs. han kan ha skrevet dette fra skolen, fra en nettcafé, og om det var skrevet hjemmefra, kan man jo heller ikke finne ut hvem i familien det var som skrev det, hvertfall ikke uten videre. Det er jo noe man kan vurdere å tenke over før man begynner med Sherlock Holmes-leken. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...