Kristoffer-G Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) - Endret 24. mars 2014 av Kristoffer-G Lenke til kommentar
Populært innlegg Bobbylove Skrevet 9. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2010 Må skrive den elementære "tulling" her. 10 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du burde heller tenke på hva som skjer om det skulle skje en ulykke. 2 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) JA, du mister førerkortet for ALLE kjøretøy i det du blir tatt fra ètt av sertifikatene. Du kan heller ikke øvelseskjøre i denne sperreperioden som blir på 6 mnd generelt eller 12 mnd om du er skyld i en ulykke/innblandet i ulykke. Du mister lappen om du forsøker stikke fra politiet + utsettelse på billappen. I tillegg kan du risikere bøter for å ha kjørt for fort + tilbringe natta på glattcelle.. Endret 9. juni 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) La oss ha noen par ting klare her. 1. Hvis du havner i en ulykke, der du enten skader deg selv eller andre, så er DU økonomisk ansvarlig for alle skader som skulle oppstå. I værste fall kan du skade en person for livet, og du er gjeldsslave resten av livet ditt. 2. Det at du skriver dette på et forum der du innrømmer lovbruddene du har gjort er jo idioti. For alt du vet kan du allerede være anmeldt, og da er det en kort prosess og finne din IP-adresse. Moderatorene kan finne ut IP'en din på rundt to sekunder. Enough said! Endret 9. juni 2010 av SaitekQ 4 Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Trengte ingen moralpreken, men fikk vell svar på det eg spurte på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Trengte ingen moralpreken, men fikk vell svar på det eg spurte på. Det er faktisk akkurat det du trenger. Men, jeg kan gi deg ett litt mer konkret svar enn det som er gjort tidligere. En kar som ble tatt i 120 med bil i 60-sona fikk 20 000 i bot, 45 dager i fengsel og 15mnd uten lappen. Hvis vi legger til at du stakk fra politiet og kjørte trimma moped, så snakker vi nok om betydelig mer enn dette. Men, jeg vil påstå at du er heldig om du slipper unna med dette og ikke tar livet av deg selv eller andre... Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvis en politimann leser denne tråden, så kan det gå galt for deg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 La oss ha en ting på det rene, et innlegg på et forum (som ikke engang opererer med fulle navn) vil neppe gi noen reaksjoner fra Politi. Hvordan kan noen kalle dette en "innrømmelse" når den ikke er signert av gjerningspersonen, og brukeren hans ikke engang inneholder fullt navn? Og hvem har oversikt over "alle" som har tilgang og kan skrive i denne brukerens brukernavn? Våkn opp folkens. Når det er sagt tar jeg sterkt avstand fra den slags oppførsel i trafikken. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 En ting har jeg erfart. Hvis politiet vil ha deg straffet, så får de det til på eller annen måte. Hans IP-adresse kan lett bli sporet, og da har politiet en retning å gå etter. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja dette er nok stedet politiet leter etter skurker. Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er forskjell på drap og å lete etter en tulling som stikker av på moped, så det er neppe noen etterforskning av saken uansett. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja dette er nok stedet politiet leter etter skurker. Joda, men poenget er at jeg kan faktisk anmelde dette, og hvis de leser hva han har gjort så tipper jeg at de vil ha lyst til å ta han. Det er forskjell på drap og å lete etter en tulling som stikker av på moped, så det er neppe noen etterforskning av saken uansett. Pss, politiet feil prioriterer jo ting og tang uansett i Norge. Uansett så syntes jeg trådstarters forbrytelser er ganske så alvorlig. Risikerer jo tross alt hans egent liv, og andres. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kan jeg anmelde trådstarteren til politiet et sted? Skulle gjerne sett at han aldri satt bak et ratt igjen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kan jeg anmelde trådstarteren til politiet et sted? Skulle gjerne sett at han aldri satt bak et ratt igjen. Kjør på, du kan anmelde på politiet.no så vidt jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Herregud så barnslig. La han nå holde på da. Han innser det veldig fort uansett. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja dette er nok stedet politiet leter etter skurker. Joda, men poenget er at jeg kan faktisk anmelde dette, og hvis de leser hva han har gjort så tipper jeg at de vil ha lyst til å ta han. Hehe, jeg er redd du får et litt annet svar enn det du er ute etter. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Problemet er at enkelte er nødt å lære av sine feil, alt annet er uaktuelt. Med andre ord: det går bra helt til det skjer en ulykke. Men da er det for sent. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Har tipset politiet. Edit: Å si "la han holde på" er like idiotisk som å være den dåsemikkelen som har laget tråden. Endret 10. juni 2010 av boffeeen 2 Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg vil bare si at du burde ikke komme til en lovlig forum å skryte over det ulovlige du gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå