smurfine Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vurderer å kjøpe iphone, men er det mulighet for radio på den? I spesifikasjonene står det at det ikke er radio på den, men hører at man kan laste ned? Er det streaming over nettet vi snakker om? Isåfall blir det jo kjempedyrt med mindre man er i wlansone. Eller har den FM-antenne? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei. Du må enten kjøpe en liten dings som du fester under eller så må du bruke radio-streaming. Har du vurdert andre telefoner som HTC Desire, HTC HD2, Nokia N97 eller SE X10? Disse har FM-radio. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kort og greit, den har ingen FM-antenne. Da må du bruke en "FM-dongle" eller streaming-tjenester, og sistnevnte fungerer supert med WiFi. Lydkvaliteten er upåklagelig. Både gratis- og prisgitte apps finnes i AppStore. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Streaming av radio/Spotify/WiMP fungerer også supert over 3G, samme lydkvalitet (bitrate) som over WiFi på iPhone. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 du kan streame, men pass på å ha fri data inkludert! Ellers sluker det også strøm via 3g. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har en fjernkontroll til iPoden med FM-radio, slik som denne. Vil denne fungere på iPhone? Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Som jeg trodde...Jeg kjøpte meg en HTC Desire idag istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå