Gå til innhold

Problemer med Dragon age Origins


Anbefalte innlegg

Hallais

 

Kjøpte meg Dragon Age origins i går til PC og har prøvd og re-innstalle spillet flere ganger!

 

når eg trykker på 'play'så blir skjermen svart også etter 3sekunder får eg opp en feil melding der det står

 

 

Dragon Age: Origins has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

->

 

AppName: daorigins.exe AppVer: 1.0.9353.0 ModName: msvcr80.dll

ModVer: 8.0.50727.4053 Offset: 0001500a'

->

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\f571_appcompat.txt

'

 

 

Eg lastet ned spillet med engang det kom ut (ja, ulovelig' og hadde det samme problemet! tenkte jo at dette er pga det var pirat kopi! men i går så kjøpte eg spillet og forventet at det ikkje skulle være noe problem, men neida!

 

Takker på forhånd for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallais

 

Kjøpte meg Dragon Age origins i går til PC og har prøvd og re-innstalle spillet flere ganger!

 

når eg trykker på 'play'så blir skjermen svart også etter 3sekunder får eg opp en feil melding der det står

 

 

Dragon Age: Origins has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

->

 

AppName: daorigins.exe AppVer: 1.0.9353.0 ModName: msvcr80.dll

ModVer: 8.0.50727.4053 Offset: 0001500a'

->

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\f571_appcompat.txt

'

 

 

Eg lastet ned spillet med engang det kom ut (ja, ulovelig' og hadde det samme problemet! tenkte jo at dette er pga det var pirat kopi! men i går så kjøpte eg spillet og forventet at det ikkje skulle være noe problem, men neida!

 

Takker på forhånd for svar

 

Du har en trojaner som du mest sannsynlig fikk fra piratkopien, bli kvitt den så skal det virke.

 

Ellers kan du prøve å installere dragon age på en annen plass på harddisken og rename .exe-filene. Det kan hende at de da ikke blir assosiert eller forbundet med trojaneren på maskinen.

 

I taskmanager vil du se flere prosesser som ikke skal være der, du kan prøve å lukke disse og så skrive inn msconfig i "Kjør" fra startmenyen. Under "startup"-tabben kan du se alt som windows starter opp automatisk når du slår på maskinen, her kan du deaktivere de som er virus/trojaner og så finne filen ved å se på "location" og deretter slette dem.

 

Prøv gjerne AVG antivirus eller noe annet også.

 

Jeg ville egentlig bare ha formatert maskinen, det tar meg nesten en time men jeg gjør heller det enn å fomle med et problem på ubestemt tid.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...