Jezpoz Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hey! Jeg har en kamerat som har en Suzuki FZ-50 som går ganske bra, jeg skal snart ta lappen så jeg lurer på om noen har en sånn? for jeg har tenkt å kjøpe en sånn selv! Den gikk veldig bra.. Jeg bor i østfold så tror ikke jeg (og pappa) kjører lengre enn til Oslo, Akershus. Og legg til et bilde også pliz Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 denne passer vel litt bedre på bruktmarkedet eller på finn, autodb eller lignende. Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 åja.. er det eget bruktmarked på diskusjon.no? Sorry hvis jeg poster feil :S Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ja det finnes et bruktmarked tilknyttet her ja. jeg linket til det i forrige teksten jeg skrev. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sjekka finn, Jesper? Clicky Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjøp/salg tillates ikke på forumet. Slikt tas i bruktmarkedet som nevnt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg