El Guaje Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei Jeg har en gammel Dell pc som har blitt utrolig treg. Jeg har tenkt til å slette alt og installere windows xp på nytt. Men siden jeg ikke har noe peiling så trenger jeg hjelp. Hvordan skal jeg gjøre det? Jeg fant Windows xp cden som fulgte med pcen. Skal jeg bare sette den inn og installere windows xp på nytt, eller må jeg slette ALT på pcen også installere cden? Og hvis ingen av delene, hva skal jeg gjøre da? (Ja, jeg har ikke NOE peiling på data) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Start opp PC fra den CD'en. Her finner du en guide for hvordan det gjøres: http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sg_clean.asp På punkt 6 skal du velge å formatere. Da slettes alt det gamle. Lenke til kommentar
El Guaje Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Takk:) Jeg suger i engelsk, så jeg bare spør hvis det er noe mer Lenke til kommentar
El Guaje Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Det kommer opp at installasjonsprogrammet ikke kan fortsette fordi windows versjonen på pcen er nyere enn den på cden. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Da høres det ut som du har startet CD'en mens du er inne i Windows? Du må boote fra CD. Eneste måten å få den sorte skjermen som vises i første bilde i guiden. Hvis PC ikke booter fra CD så må du sjekke bootrekkefølgen i BIOS. Der skal CD/DVD alltid stå før harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå