Gå til innhold

Test: Nvidia Geforce GTX 480 SLI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Modern warfare er lite vits i å teste siden et er så lett å drive.

Bad company derrimot er litt tyngre selv om jeg ligger på rundt 120-130 fps så å si heletiden.

Lenke til kommentar

Jeg synes de kan kanskje teste noen flere spill. Slike spill som Modern Warfare 2, Bad Company 2, og slike spill som er litt nye. Så vi kan se hva slags FPS kortene holder i dagens standarder.

Jeg ser ikke poenget, slike kort kommer til å spise disse spillene.

Jeg mener bare at de kan teste spill som er litt nyere, og som folk spiller for tiden. Det er jo høyst relevant å se FPS'en til kortet du skal kjøpe på det spillet du skal spille, og ikke et spill som kom ut for 2-3 år siden.

Lenke til kommentar

Crysis er dårlig valg da de lagde det for å kjøre på max med 4+ gb på gpu minne som vi sannsynligvis har i den fremtiden de snakker om.

For høy setting på for eks Ax så får man HHD-swapping.

Synnes man burde ha med 295 og quadsli ( 2kort) med i testen siden det er forrige hiend fra samme selskp og det er det vi som kjøper siste kort fra nvidia sitter på.

Endret av War
Lenke til kommentar

Yay, er spent på resultatene. Med den nye "beta" driveren (257.15) ble noen av poengsummene lavere. Spesielt i lavere oppløsninger. Dette var skjeldent, dog. Dette er vel kanskje fikset?

Når er neste drivere å forvente?

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar
Raptor' date='15. juni 2010 - 16:49' timestamp='1276613348' post='15809236']

257.21 er nå klar med WHQL

http://www.nvidia.co...hql-driver.html

Regner med at HW.no kjører en ny test med disse driverene. Det burde vært gjort fra første stund...

Akkurat det er og forblir en subjektiv sak. Som jeg har poengtert tidligere, og som redaktøren også har sagt en rekke ganger før, vi benytter rett og slett ikke beta-drivere når vi tester produkter, spesielt ikke når produsenten selv skriver at de ikke anbefaler driveren til sluttbrukerne, foruten de som overklokker. Unntaket er så klart hvis det er absolutt eneste mulighet vi har tilgjengelig når vi jobber mot en deadline av stor betydning :-)

Som sagt et par sider lengre bak, vi kommer med en egen sak ang. driveren og dens betydning for 4xx-serien.

http://www.facebook....rdwareno?ref=ts

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Jeg skjønner prinsippsaken om å teste kortene med drivere som er skikkelig testet og anbefalt av nVIDIA. Det er jo de driverene folk flest kanskje ville ha lastet ned. På en måte er jeg enig, men kunne tenkt meg å se test med nyere driver selv om de er i "beta" stadie. Nå har vi ivertfall fått testen og jeg tror vi overlevde ventingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...