Gå til innhold

Dårligst lønn noensinne for en måned?

Anbefalte innlegg

Fikk nå lønnslippen min for juni og føler denne måneden var en utrolig dårlig deal for min del

Er lærling i siste måned på første lønnstrinn og har tatt ut ferien i neste lønnstrinn.

Månedslønn juni 6802,50

Trekk ferie 30/26 7849,03 -

Så for juni tjente jeg minus 1046,53 kr, så jeg betaler da faktisk fylkeskommunen for og være lærling denne måneden!

Noen som har klart en verre måned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tatt ut ferie allerede?

Om du ikke har tatt ut ferie allerede, så skal du ha full lønn men bli trekt for de feriedagene du tar ut, når du tar dem ut.

Uansett så virker dette veldig feil, ta kontakt med de som har regnskapet og få de til å sjekke det ut.

Lenke til kommentar

har uke 26-30 ferie, som er blitt trekt fra juni slippen selvom kun 3 av dagene faktisk er i juni.

ansvarlig for lønn er ikke her i dag, men håper ihvertfal at dette er systemet som ikke tar høyde for lønnstrinnene som lærling helt.

for gå i minus på en måned jeg kun har 3feriedager synest jeg var en veldig dårlig deal.

men noen som klarer slå denne når det kommer til dårligst betalt måned?

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Fikk nå lønnslippen min for juni og føler denne måneden var en utrolig dårlig deal for min del

Er lærling i siste måned på første lønnstrinn og har tatt ut ferien i neste lønnstrinn.

Månedslønn juni 6802,50

Trekk ferie 30/26 7849,03 -

Så for juni tjente jeg minus 1046,53 kr, så jeg betaler da faktisk fylkeskommunen for og være lærling denne måneden!

Noen som har klart en verre måned?

Høres veldig merkelig ut dette her. Sikker på at du ikke har ødelagt noen greier :p å har trekt det fra lønna?

Hehe neida ville nok snakt med de som jobber med lønniger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...