Gå til innhold

DVD ripping

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen erfaring med DVD-rippe programmet EasyDivX?? Jeg har nemlig prøvd å rippe to DVD'er med det programmet, og alt ser ut til å gå i skjønneste orden, men når jeg skal se på filmen, så er det ikke noe lyd? Er bare kryss over den "hoyttaleren" som det pleier å være bilde av nede i høyre hjørne oxo. Skjønner ikke dette... Gtrafikken og alt annet er som det skal. Er det noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva i svarte "#¤"#¤ har Daemon Tools 3 med dvdripping å gjøre. har selv brukt easy divx. Har selv brukt programmet til å lage en 2cd versjon av en dvd film.(kjøpte pulp ficiton her om dagen..den filmen rocker kosta bare 99 kr også)Da jeg rippet denne filmen brukte jeg 2 cdinstillingen med stero lyd sammen med divx 4.12 2 pass encoding...maskinen brukte en del tid men resultatet ble kjempe bra. vet ikke om det har noe å si. Men det anbefales at du åpner og og starter dvdfilmen i en software dvd prog før du converterer filmen. Vet ikke om det har noe å si men du kan jo prøve

aopen hx8 tower

Asus a7v133 raid hovedkort

Duron 900@1080;1,85v

1*512 2*256 pc133 sdram(1024)

wd 80bb 80gb 7200 hd + segate 20gb 7200

soundblaster live 5.1

asus v7700 gf2gts pure 200@220 333@382

samsung 24x cdbrenner

pione

[ Denne Melding var redigert av: dopus på 2002-01-30 12:33 ]

Lenke til kommentar

Ok, skal prøve. Har du prøvd å rippe American Pie før...? Jeg har prøvd, og da stopper rippinga på enten 85,86 eller 87 megs av hele filmen under decryptinga... Har prøvd med flere forskjellige american pie filmer oxo, men det samme skjer hver gang. Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...