Gå til innhold

Jeg trenger et nytt spill..Tips mottas med takk

Anbefalte innlegg

Har spilt WOW i 5 år, og har stoppet. (ikke gitt meg, bare stoppet)

Etter dette stoppet er det litt rart å sitte ved spill pcen, har liksom ikke noe å spille.

Har spilt litt på Bad company 2, både enspiller og multi. Morsomt, men ikke helt i min gate.

MMO spill uansett form eller farge er helt uaktuelt. Orker ikke mer.

Skytespill, helst med en bra single player, simulator spill, bil spill med mer handling en bare å kjøre bil, strategi osv er ting jeg tenker meg.

Har pc som klarer det meste av spill, så det er ikke en issue.

Noen som har gode tips?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overlord serien er ganske morsomt :)

Du er en slem konge som skaper kaos med dine minions og dreper utfordrerne monstre, dette er singleplayer og ikke et MMO men et RPG, du lager nye våpen og forbedrer minionsa dine, det er et veldig gøy og interessant spill. Jeg vil anbefale å kjøpe nr1 og kanskje expantion hvis du har lyst, så gå rett til nr2 :)

Lenke til kommentar

Overlord serien er ganske morsomt :)

Du er en slem konge som skaper kaos med dine minions og dreper utfordrerne monstre, dette er singleplayer og ikke et MMO men et RPG, du lager nye våpen og forbedrer minionsa dine, det er et veldig gøy og interessant spill. Jeg vil anbefale å kjøpe nr1 og kanskje expantion hvis du har lyst, så gå rett til nr2 :)

Litt off-topic, men ikke undervurder Overlord: Minions til DS! Det er et helt annet spill en "vanlig" Overlord, men definitivt morsomt. Til dags dato har jeg kun gått helt gjennom to spill til DS: Resident Evil og Overlord: Minions. ;) (Men har jo kommet veldig langt på en rekke andre, som Giana Sisters DS.)

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men ikke undervurder Overlord: Minions til DS! Det er et helt annet spill en "vanlig" Overlord, men definitivt morsomt. Til dags dato har jeg kun gått helt gjennom to spill til DS: Resident Evil og Overlord: Minions. ;) (Men har jo kommet veldig langt på en rekke andre, som Giana Sisters DS.)

Det er et til Wii og, men til PC/Xbox tror jeg det er bedre :p vært fall bedre grafikk og effekter, er usikker på gameplay og verdenen da... MEN GØY ER DET!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...