Heggen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei. Betaler for 25/5, og speedtester bekrefter at jeg får dette. Da skal jeg vel i teorien leeche 25/8 = ~3 mb/s. Får imidlertid aldri noe høyere enn 2,7 ned i µTorrent (da vet jeg at jeg skal kunne makse linja med torrenten jeg bruker). Opphastigheten fungerer fint. Har dere tips for å få forbedret hastigheten? På forhånd takk. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 har du gått gjennom guiden på uttorent hjemmesiden? Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 har forsøkt, ingen forbedring Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg blir svimmel når du bruker mb (millibit) når du egentlig mener MB (MegaByte) som er noe helt annet. Hvis du laster opp og ned samtidig, så vil du ikke oppnå maks hastighet pga treg respons. Bruker du versjon 2.01 av utorrent, så last ned en nyere versjon, da denne har en feil på innstilling av hastighet. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 kjørte du testnedlastingen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå