Gå til innhold

Hva synes jenter om mohawk esque hårklipp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer egentlig helt an på hvordan du ser ut!:p

 

Min erfaring med den sveisen er i hvertfall ganske positiv. Har flere kompiser som har den, og jeg synes den er stilig! Hvis det ser helt jævlig ut er det jo bare å ta alt håret og la det gro ut igjen:P

Lenke til kommentar

Er ikke jente, men så lenge den kler deg er det vel ikke noe problem. Ser ganske badass ut hvis man kler det bra, men det funker nok best med litt muskler og litt attitude. Om man ser litt pinglete ut så tror jeg ikke du automatisk vil bli digg av å skaffe mohawk.

 

Eksempel på en litt diskret mohawk: http://blog.beliefnet.com/idolchatter/glee-puck2.jpg

Nå er det vel ikke så mange som ser sånn ut akkurat da, men har troa på at en del kan kle det.

Lenke til kommentar

Gebby: Jeg synes han så ganske retard ut men det er kanskje bare meg. Har dessverre sterke fordommer mot folk med mohawk. :/

 

Mja, kanskje ikke det beste bildet for å reklamere for mohawken hans. Den ser en del bedre ut når den er litt flatere og litt breiere.

 

Uansett, du som skal bure din framtidige kjæreste inn med regler og lover, så var jo dette noe han hadde lyst til å gjøre på gøy. IMO bør du bare gå til frisøren og spørre om du kan kle det(vil tro det går litt på hodeform), hvis du kan kle det ber du dem klippe deg.

 

Hvis det skulle ende opp med å se helt jævlig ut kan du jo bare få moren din til å barbere bort resten og kjøpe deg en kreftlue!

 

edit: men ikke lag en mohawk der du drar alt håret sammen til noe spisst midt på. Det ser faktisk bare universelt jævlig ut

Endret av Gebby
Lenke til kommentar
Uansett, du som skal bure din framtidige kjæreste inn med regler og lover, så var jo dette noe han hadde lyst til å gjøre på gøy. IMO bør du bare gå til frisøren og spørre om du kan kle det(vil tro det går litt på hodeform), hvis du kan kle det ber du dem klippe deg.

True, true. Ble kanskje feil formulert i min forrige post, for jeg har absolutt ikke tenkt å stenge han inne med regler, men jeg hadde nok sannsynligvis mislikt det om han kom hjem med en slik sveis.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Det kommer helt an på personen, både utseende, hodeform og stil. Jeg vil påstå at det er generelt lettere for jenter å få en mohawk til å se kul ut enn gutter, men det er overhode ikke umulig for gutter heller. Hvis du selv mener at du vil kle det, så go for it. For når alt kommer til alt så handler det vel om hvordan du bærer den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...