Belthazor Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hei. Jeg har et problem. Det jeg vil ha er først en meny på venstre siden. så hoved siden. så meny til høyre. dette sliter jeg veldig med. har prøvd å table aligne men det gikk ikke.. mitt resultat nå er først meny på venstre siden. så hoved siden på midten(bare at den er under menyen). så har jeg høyre menyen på venstre siden(under hovedsiden) Håper på noen gode svar Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 jeg vet ikke hvordan du klarer å relatere det til php slik jeg forstår det men her er en link: http://www.code-sucks.com/css%20layouts/faux-css-layouts/ du kan kikke på de. downe en av de om de passer og jobbe ut ifra den. Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Takker for den Den hjalp meg utrolig mye men nå har jeg et annet problem. menyene er rett, hovedsiden er rett MEN når man trykker på utfør så kommer det enten "du klarte det" eller "du klarte det ikke" det er jo rett det å men nå den teksten kommer så forsvinner den høyre menyen og footer.. har du noe svar på det ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Post en link med eksempel. (Ikke koden, men en link til siden hvor problemet oppstår) Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) http://italicmafia.100webspace.net/ logg inn med bruker: creepa passord: diskusjon gå på kriminalitet (det er bare det som funker) velg et valg å trykk utfør. da ser du det Endret 9. juni 2010 av Belthazor Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Raskt svar hadde vært greit Står liksom fast her å det er ikke noe annet jeg kan jobbe med i mellom tiden Lenke til kommentar
Belthazor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Problem løst... var bare å bytte om plasser på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå