Marenvilde Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 VI er to jenter på 18 som skal på sykkeltur til Lofoten. Og da må vi jo nesten få emd oss en fisketur Noen som har noen forslag på hvordan vi kan komme oss ut ? Uansett skal vi ha med oss fiskestang, MEN manglende erfaring her må jeg si.. hehe Trenger litt forslag på bra steder og fiske, utstyr ovs Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kjøp dere en teleskopstang med snelle og noen sluker og dupper med kroker. Stangsett med stang og snelle med snøre koster ikke mer enn 299,- på Europris Jeg er ikke lokalkjent i Lofoten, men har vært der en del ganger og har sett masse fine vann omtrent rett atmed veien når jeg har kjørt nedover Lofoten. Det vaket fint i vannene (jeg slakker som regel ned for vann når jeg kjører forbi ) og det så ut som om mange av vannene hadde fine plasser å stå å fiske fra. Når dere fisker så kan dere fiske rundt elveutløp med sluk eller langs med kantene (10-12 meter ut) med dupp og mark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå