Krom-stag Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hjelp! Som tittelen sier kom jeg opp i spansk muntlig. Men det er forsåvidt bare del 2 jeg trenger hjelp med. Der er temaet: En reisebeskrivelse fra et spanskspråklig område/land (hvor du er/har vært). Noen som har noe liggende som kan passe til dette temaet? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Takk for den sinnsyke hjelpen :D! Kommer opp kl.12:20. Kan nesten ikke takke nok hvor mye hjelp jeg fikk! Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Takk for den sinnsyke hjelpen :D! Kommer opp kl.12:20. Kan nesten ikke takke nok hvor mye hjelp jeg fikk! Glad for at ikke jeg ikke kom opp i spansk! x D Lenke til kommentar
Rabj Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lykke til Hvilken hjelp fikk du? Du har jo skrevet to innlegg etter hverandre. Jeg kom også opp i spansk. Temaet er spansk kunst. Hvordan gikk det med lytteøvelsen? Vanskelig? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Når det ikke er noe innlegg med hjelp til han, vil jeg tro at han i innlegg nummer 2 brukte ironi. Vanskelig virkemiddel på nett. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Når det ikke er noe innlegg med hjelp til han, vil jeg tro at han i innlegg nummer 2 brukte ironi. Vanskelig virkemiddel på nett. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Rabj Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Når det ikke er noe innlegg med hjelp til han, vil jeg tro at han i innlegg nummer 2 brukte ironi. Vanskelig virkemiddel på nett. Det har du helt rett i. Det er mulig å slette innleggene sine, tenkte noen hadde gjort det. Men uansett, hvordan gikk det? Noen råd? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Det er kun mulig å endre innlegg ja, ikke slette. Håper du ble fornøyd med eksamenen etter slik flott hjelp fra forumet! (=ironi) Endret 17. juni 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Merkelig at ikke folk heiv seg over å hjelpe stakkaren! Ingen har vel annet å gjøre enn å forberede andres eksamener? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Finnes ikke noe jeg ønsker mer enn å løse en annens eksamen i tillegg til min egen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Takk for to helt unødvendige poster. Viser at dere virkelig bidrar på dette forumet . Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Takk for to helt unødvendige poster. Viser at dere virkelig bidrar på dette forumet . No problemo, señorita. Tiene un buen dia! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Takk for to helt unødvendige poster. Viser at dere virkelig bidrar på dette forumet . No problemo, señorita. Tiene un buen dia! No soy una señorita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå